[TUT] Edycja plików PC :
1) Pobieramy : http://www23.zippyshare.com/v/8014321/file.html
2) Edytujemy RootExtract.xml (otwieramy go w notatniku) i wpisujemy nasza ścieżke docelową do pliku pc .
U mnie wygląda to tak :
<Buildfile version="1.1"> <!--
I'm using this file to extract root.epk
If you want to extract the root pack file using this XML you need to do the following steps: 1. Replace "D:\Games\METIN2\" with your Metin2-Installation directory. (Normally this is "C:\Programme\Metin2_Germany") 2. Open CMD (Command Line Interpreter) 3. Run "m2 RootExtract.xml" 4. Be happy --> <Action type="extract" archivePath="C:\Program Files\Metin2_PL2\pack\pc" outputPath="Source" extractAll="YES" createXML="YES" xmlPath="RootPackGen.xml" /> </Buildfile>
3) Przeciągamy plik RootExtract na "m2.exe" . Pojawia się czarne okienko cmd , czekamy aż okienko zniknie , wtedy w katalogu pojawią sie : Folder " Source " oraz RootPackGen.xml .
4) Wchodzimy : " Source > ymir work > pc Znajdują sie tam pliki : assassin ( ninja ) , shaman , warrior ( wojownik ) , sura .
Do edycji skilli , zbroi , wyglądu postaci tylko te nas interesują .
5) Pliki które odpowiadaja za skille ( na przykładzie wojownika ) :
Aura Miecza
fire copy.dds (Mgielka ktora powstaje) gwi_geom_spark copy.dds (male kreski ktore powstaja gdy wlanczamy aure) gwigeom_sword copy.dds (kolor tymczasowy miecza przy odpaleniu aury) inter_pasthit6.dds (Duze Kolo pod nogami gdy wlanczamy aure) inter_pasthitred.dds (Mniejsze kolo niz te wczesniej) gi_geom.dds (Kolor miecza (aury))
Wir Miecza
Fire Copy.dds (mgła, która poprzedza i następuje wirowanie) * palbang_spin.dds (jeden z dwóch kol wirowych) palbang_spin_round.dds (drugi krąg wirowy) pal_flash_of_lighting copy.dds (to są błyskawice na mieczu w wirze (pod koniec jak podnosi miecz wtedy to widać). pal_flash_of_lighting copy_1.dds (to są błyskawice na mieczu w wirze (pod koniec jak podnosi miecz wtedy to widać).
Szarza
sa_za_hu_inter_pasthit6.dds (praktycznie 1 caly efekt)
Berserk
pabujeondoredwhirl.dds (wiele krazkow berka) rotation of gihyeol_splash.dds (część "eksplozji) rotation of halfsplash copy.dds (część "eksplozji) o_explore copy.dds (najbardziej widoczna część "eksplozji)
3-stronne Cięcie
gihyeol_splash.dds (Czesc srodkowa 3str ciecia) nwegeomsplash.dds (czesc zewnetrzna 3str ciecia)
Silne Cialo
gyeokgong_triple_loop_1.dds (wirujące koło pod nogami) gyeokgong_triple_loop_2.dds (przerywana linia wewnątrz) gyeokgongjang_rount.dds (kolor zewnetrznego pierscienia) gyouk_gong_center_2 copy.dds (koło przed "wybuchem) taesanapji.dds (ważna część okręgu powyżej)
Duchowe Uderzenie
rotation of halfsplash copy.dds (Kawałek fali zewnetrzny) rotation of gihyeol_splash.dds (kawalek fali wewnetrzny) fire copy.dds (Czesc ktora wystepuje przed fala)
Walniecie
ls1_1 copy.dds (1 kolo walniecia) amseup.dds (2 kolo walniecia) newdaejin.dds (3 kolo walniecia)
Tapniecie
bottom_under.dds (kola pod nogami) gyeokgongjang_round.dds (baza tapniecia ) jijung_geo copy.dds (te kreski wewnatrz) spark-1.dds (czesc srodkowa i zewnetrzna tapniecia) spark copy.dds (czesc wewnetrzna) sparkred.dds (czesc wewnetrzna) upline.dds (czesc wewnetrzna)
Znajdują sie w folderze " effect "
Zbroje oraz wygląd :
Pliki w głownym katalogu postaci ( możecie podglądać za pomocą PS lub Gimp )
6) Po edycji plików przeciągacie : RootPackGen.xml na "m2.exe" , pojawia się czarne okno cmd , jeśli nie pojawią sie żadne błedy i okno się zamknie twoje nowe pliki PC zostana zapisane w katalogu gry .
7) Włacz gre i ciesz się nowym wyglądem Smile
Pliki *.dds edytować można : PhotoShop lub Gimp , do obu z nich należy pobrać osobną wtyczke DDS .
Miłej zabawy Big GrinCool
|